Chci sloučit dvě a více objednávek za jedno poštovné. Vyplňte objednávkové formuláře pro jednotlivé knihy. Do poznámky v jednom formuláři pak napište, které objednávky k sobě patří. My Vám po kontrole formulářů zašleme opravenou cenu. Anebo pokud se vám nechce čekat na naše potvrzení, prostě zašlete jenom jedno poštovné. Náš systém tyto úpravy zatím neumožňuje, ale už na tom pracujeme!
Jaký tvar jmen mám napsat do objednávkového formuláře? Jak u jmen dětí, tak u jmen dospělých uveďte jména, kterými jsou oslovováni. Klidně tedy Miky, Zuzka, Simonka, atd. Takto budou i vytištěna v knize.
Jaké fotografie se hodí do personalizovaných knih? Ideální jsou pochopitelně fotografie kvalitní, velikost 500 -1000 kB. Pokud vám fotografie zmenšit nejdou, nevadí, nahrajte je v plné velikosti. Na fotografiích by se děti i dospělí měli pokud možno dívat do objektivu, hlavně by měly být vidět obličeje. Do fotografické dvojstrany jednotlivých knížek můžete zaslat libovolné fotografie hlavního hrdiny/hrdinů. Když se fotografie budou vztahovat k tématu knížky, např. v knize Jak skřítek Uklizínek učil pořádku – k uklízení, tím lépe.
Zasíláte náhledy obrázků s fotografiemi? Náhledy nezasíláme, tato skutečnost je uvedena i v obchodních podmínkách.
Začleníte do příběhu i další členy rodiny? Babičku, třetího sourozence nebo domácího mazlíčka? Ano, pár údajů do knihy začlenit můžeme, dokonce i fotografii třetího sourozence. Hlavní děj ale neupravujeme.
Chci si objednat foto-personalizovanou knihu, ale neumím nahrát do objednávkového formuláře fotografie. Nevadí, zašlete nám fotografie (po předchozí domluvě) v obálce na korespondenční adresu uvedenou na stránce Kontakty. My fotografie oskenujeme, použijeme do knihy a vrátíme vám je spolu s vytištěnou knihou. Fotografie musí být podepsané a popsané (kdo na nich je).
Je možný jiný způsob platby než převodním příkazem a předem? Ne, bohužel, vzhledem k tomu, že v našem nakladatelství máme převážně produkty upravované na zakázku zákazníka, požadujeme tento způsob platby. Lze také zaplatit složenkou (předem).
Můžu svou objednávku stornovat? Ano, nejlépe tak, že nám co nejdříve napíšete na info@krasnecteni.cz. V potvrzení vaší objednávkoy obdržíte variabilní symbol a číslo účtu, na který platbu zašlete. Pokud platbu neobdržíme do 6 pracovních dnů, bude vaše objednávka automaticky stornována.
Jak je to s reklamacemi personalizovaných knih? Všechny naše knihy po vytištění kontrolujeme, neodesíláme tedy knihy nějakým způsobem poškozené. Pokud obdržíte knihu v poničeném nebo potrhaném obalu, došlo k poškození zásilky během přepravy. V tom případě ji prosím nepřebírejte a dejte nám vědět. Pokud dojde k nějaké chybě z naší strany, kontaktujte nás, knihu nám poté zašlete a my ji v co nejkratším termínu vyměníme za jinou a uhradíme vám poštovné. Z jiných důvodů reklamace neuznáváme (týká se veškerého personalizovaného zboží, které nabízíme). Podle § 53 odstavce 8 písmene c nemůže zákazník od smlouvy odstoupit u zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.